دفتر نقاشی کودکانه / فروش عمده خرید و قیمت دفتر نقاشی دسته دار طرح خاص

دفتر نقاشی کودکانه طرح خاص و زیبا با داخله 20 برگ، مناسب کودکان پسرانه و دخترانه . با طرح  خاص حیوانات که پرفروش ترین و محبوب ترین دفتر نقاشی در امسال بوده . طراحی خاص و زیبای این دفتر نقاشی باعث شده محبوبیت فراوانی بین کودکان داشته باشد. و از آن جای که در طراحی آن از حیوانات الهام گرفته شده و کودکانه همیشه علاقه خاصی به حیوانات دارند باعث جذب کودک شما به نقاشی خواهد شد. این دفتر نقاشی دارای 6 طرح جذاب و خاص بوده که شامل طرح پاندا، دفتر نقاشی طرح گربه، دفتر نقاشی طرح سگ، دفتر نقاشی طرح خرس، دفتر نقاشی طرح قورباعه و دفتر نقاشی طرح یونیکورن یا اسب شاخدار می باشد. و طرح پشت و روی کار با هم متفاوت هست که این امر برای کودک شما حس علاقه مندی بیشتری را ایجاد می کند. و همین امر باعث شده تا این دفتر نقاشی پر فروش ترین و خاص ترین دفتر نقاشی کودکانه سال باشد چاپجوره بزگترین تولید کننده دفتر نقاشی کودک در کشور همواره با طرح های متفاوت سعی بر این دارد تا کودکان را هر چه بیشتر به نقاشی علاقه مند سازد . برای اطلاع از قیمت و خرید عمده انواع دفتر با ما تماس بگیرید.

خاص ترین طرح های دفتر نقاشی کودکانه

دفتر نقاشی دسته دار در تعداد صفحات 20 برگ  و کاغذ داخله 70 گرم صحافی چسبی و روکش سلفون و یووی موضعی.چاپجوره تولید کننده انواع دفتر مدارس ، دفتر نقاشی کودک، فروش عمده دفتر طلقی و مجلد در طرح های خاص و رنگ های متنوعی ، سفارش انواع دفتر به صورت عمده و تک برای استعلام قیمت دفتر تحصیلی با ما تماس بگیرید.

چاپجوره بزرگترین تولید کننده دفاتر تحصیلی و مدارس اعم از دفتر مشق دفترچه یادداشت دفتر کارتونی پسرانه دفتر کارتونی دخترانه و دفتر کلاسیک در ابعاد و طرح های مختلف و تعداد برگ متفاوت مناسب با نیاز مشتری.

برای مشاهده انواع دفاتر تحصیلی روی گزینه های زیر کلیک کنید